Varför blå?

Idag var jag uppe hos Prinsen direkt efter skolan. Han heter ju igentligen Varum blou, som betyder "varför blå", där av rubriken haha. 
Iallafall jag kom upp, fixa de iordning allt osv, prövade de "nya" tränset, men bett osånt och de passade så jag red med de! Han var suuuuuperduuuuuktig idag! Gick i form nästan hela tiden, tramade under sej osv. Travade ganska mycke, skrittade mest och galloperade inte alls idag. Vi var typ 4 stycken i manegen så ville inte stressa upp han. men i skritten va han superfin, lyssnade på hjälper osv, samma i traven, han gick på tyglen nästan hela tiden där med, och de har han inte gjort på de sättet förut. bebis ♥ de va en liten unge som va i vägen hela tiden, och "piskade" sin häst heela tiden? så synd. Jag fixade iordning han, och allt de andra efteråt oxå, och så åkte jag hem. Nu är jag hemma och mår tvärdåligt vet inte varför. cya
"gammal" bild, fin e han ♥ 
//Yrsa

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://classic.atg.se/HastDetaljServlet?view=reguppg&hastnyckel=511194
Går du in på den här sidan så fins hans stamtavla däe

2012-09-27 @ 22:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0