Torsdag

Ska dra till skolan nu, börjar klockan 9. Lovisa fyller år idag btw! Grattis älskling ♥ Vi ska äta pizza idag istället för att äta den ruttna maten i bamba haha! Efter pizzan åker jag och Cajsa till Vingen! hahahhaha de va så roligt, några i klassen räckte upp handen, jag ba wtf så jag räckte oxå upp handen. Sofie, min lärare ba ah men då röstar vi, jag fattade ju ingenting haha. Sen efter någon minut hon ba ah, Cajsa och Yrsa blir de. Jag fattade fortfarande ingenting, men de hade fan vart skämmigt och fråga va hon snackar om så jag ba satt där. Sen efter åt fick jag ju veta av Cajsa att vi blivit elevråd respetitanter eller vafan de heter. Haha wat, fast chill ändå att ba sitta där och lyssna och skriva ner ngt, istället för att ha lektion, och imorgon slipper jag engelskan och tyskan, och vi har glosor i båda hahahahahha, fuckyeeeeah. Roligt oxå för är ju med Cajsa, och hon e fettflum ♥ 
 

//Yrsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0