The twilight saga

Håller på att ha The Twilight saga marathon! Jag har sett Twilight, håller på med Newmoon, och ska sa Eclipse, de bara de filmerna jag har ;) Var ju sjuk igår, och alltså jag e sjuk på morgonen, mår bra typ på eftermiddan eller va man säger, och sen mår ja dåligt igen på kvällen? Så stannade hemma idag igen haha. Idag har jag ine gjort så mycke, vart vid datorn, kollat film, och ätit kladdkakssmet med blåbär i, namnam. Senare idag ska jag rida Ferdinan, för kanske sista gången. Vet inte vad vi ska göra haha, blir väl dressyr. Idag vill jag verkligen va koncentrerad hela lektionen. Vilket jag inte brukar kunna vara, eftersom jag tänker på andra fkn saker hela tiden haha. Melinda ska nog följa med och fota! Ni får ha de bra så länge.
//Yrsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0