That's your opinion, isn't it? And I'm not about to waste my time trying to change it.

Idag ska jag till min älskade Wille haha, och Tova kommer också! :D
Ska typ göra som vi brukade göra när vi red där, asså bara softa & så.
Sen vid 7 ska jag gå till Josefine & Yrsa sen åker vi hem!
 
Imorgon ska jag till någon fucking jävla Ö, seriöst i detta regnet..
Och ska gå med en annan klass, 8A och fitttaaaa, ville gå med 8b haha..
Men aaaa, nu ska jag typ byta om, pallar inte ha domma kläderna när jag
ska till stallet, ska byta till mjukis & sånt istället, aaaa skitsama.
 
oomg haha detta hände idag i skolan..
var översvämmning i ett klassrum.. guess who did it.. hahahhahaa!
 
// Melinda
 
 

Kommentarer
Postat av: frida

när kommer svaren? :)

Svar: när vi tycker vi fått tillräckligt med frågor & när alla har tid att svara tillsammans! :)
Melinda Yrsa Josefine

2012-09-20 @ 17:04:55
URL: http://bbsh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0