Skrållan (krolle)

Fan vad jag längtar tills imorgon!
Haha okey, inte ridit sens Juli så längtar very much..
Kommer säkert ramla av eller något, fan glömt allt haha!
Men är alltid tvärkul där, eva-lena gör sånna galna uteritter haha + vi ska
rida unghästar nu fan haha, alla kommer säkert flyga.. skoja det kommer bli tvärkul!
Och ska rida en ny häst, aldrig träffat hon innan, kommer säkert gilla henne
ändå om jag helst skulle vilja ha Lilly, kommer säkert ändra mig imon ändå efter
jag ridit Skrållan haha! ;)
 
I mitten på bilde är Krolle (skrållan) som jag ska rida och skimmeln -> är
Olivia som jossan ska rida!
Detta va dom ända bilderna hon hade på krolle, men ska ta med kameran
imorgon då kommer jag säkert ta lite bilder på henne! :)
 
// Melinda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0