saknar, världens finaste ♥

Min macbook e ju sönder.. och jag tror att hårddisken pajjat så att ALLA mina bilder allting e borta.. hade fan över 8000 bilder från system och massa mer från andra tillfällen. Så ni får stå ut med bilder jag hittat på facebook, och gamla bloggen. fan va jobbigt de va att kolla på dessa bilder och verkligen verkligen inse hur mycket man saknar dessa djur. ♥
 
Saknar er världens finaste, skulle göra hur mycke som helst för att få vara med er igen.
 




rest in peace fina ponny. ♥

//Yrsa

Kommentarer
Postat av: Mathilda Efraimsson

Rider inte du längre???

Svar: jo?
Melinda Yrsa Josefine

2012-09-05 @ 15:29:42
URL: http://mathildaasliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0