Ridningen

Vaknade vid 6, och gjorde iordning mig och så.
På bussen påväg dit kollade jag & Yrsa på Halloween 2 sen kom vi fram & red.
Vi red ut och Skrållan var framåt men trög haha.. Men var sjukt kul iallafall!
Sen kom vi hem och då sa Eva-Lena att vi kunde få rida dom "vanliga" hästarna i paddocken!
Jag red chack då och yrsa penny, josefine buzan. Vi red vanligt och försöka göra
ett dressyr program.. haha misslyckat svär, så tog vi lite kort oh så men båda hästarna
var duktiga idag! ska upp imorgon igen! :D Yrsa ska sova här och jag pallar inte skriva om
vad vi gjort, de gör ja väll imon.. men nu ska yrsa ba kolla bilderna & så och sen ska vi ut!
 
Skrållan, tväärsöt.
Jag & Chack, så jävla fin!
 
Har massa mer bilder men yrsa får damp så bloggar imon med mer bilder! :)
 
// Melinda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0