Ridning på Pajas

Tror ni jag fick min macbook idag? :D nej. jävla cpskit. asså daaaaaamp hade lust att slå henne, fast de inte hennes fel kanske, men ändå. Igår hon ba ah den kommer imon, idag hon ba ah den kanske kommer imon. dör.
Iallafalll idag efter skolan följde jag med Lovisa hem, och där hade hennes bror som e kock börjat göra vofflor med hemmalagad jordgubbs "sylt", vaniljglass och grädde haha! så vi hjälpte till osv, sen åt vi och så skjutsade han oss till stallet. sånna tjockisar e vi ;) I stallet fixade vi iordning allt och sen gick vi upp till manegen och så började Lovisa värma upp han osv, efter typ en halvtimme började jag rida han, han var jätte duktig! Efter som han redan  va framriden oså, så gjorde jag bara lite "övningar" och sånt som Lovisa sa att jag skulle göra. haha lovisa is dah boss. Han hade lite annorlunda gallop haha, alltså svårt att förklara med den va helt klart annorlunda. När jag ridit typ en halvtimma red vi ner till stallet igen, fixade allt och sen så hämtade hennes bror oss igen, och nu e jag hemma och lyssnar på musik som vanligt;) Kommer upp bilder ikväll! 
//Yrsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0