Ridning på buzan (Lördag) ♥

Kom upp till Eva-lena och fixade Buzan. Sen så red Jag, Melinda, Yrsa & Eva-lena ut en kanske 40 minuters runda med bara skritt o trav. Buzan var jättepiff o försökte börja galoppera hela tiden som vanligt haha, sen när vi kom tillbaka frågade eva-lena om vi ville rida själva i paddocken så de gjorde vi, Buzan gick i form typ hela passet.. antingen har jag utvecklats eller så har hon blivit lättare att rida för jag har aldrig fått henne i form innan :)
iallafall, tränade på skänkelvikningar i både skritt & trav och buzan var såå duktig <3
 
Kommer massor av bilder från ridningen i ett inlägg senare, ska bara klippa bilderna så mitt fejs inte syns för jag ser hemsk ut haha.
 
 
// Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0