Ridnigen på Prinsen ♥

Direkt när jag gått av bussen från Evalena gick jag på nästa till Prinsen. Fettjobbigt fan, menmen ja ville ju ändå dit så ah. När ja kom så städa jag vårt skåp de första jag gjorde. Jag fixade iordning allt i hela skåpet, prövade schabraken, tränset osvosv ja tatt dit, så att de passade. Vilket allt gjorde! De var ju verygood. Sen mockade jag hans spilta i typ en halvtimme, "jättenoga" så typ aalltt va borta. Sen ryktade jag han och gick ut i padocken. Men där va han rädd för minsta lilla, hoppade till bara ett löv rörde sej typ & jag hade ju ganska brottom, så jag hade inte tid att stå där och bråka med honom, även fast de kanske va de jag skulle behövt. Iallafall jag gick in i ridhuset och skrittade, gjorde Kyras (?) fyrkant, mjukgörande osv. Han har ju spänningar i bogen. Travade på varvet, och på volten i båda varven. Tog en gallop fick världens bockning "som svar" haha. buusig. Tog en till gallop, galloperade bara ett halvt varv för att de skulle avslutas bra eller va man säger. Jag red kanske 40 minuter, tog in han, fixade iordning han osånt. Sen hämtade pappa mej och nu är ja hemma, har inte hunnit lägga in några bilder på Penny och från igår oså än. Så dom bilderna kommer imorgon, om datajävlen tänker "samarbeta" med mej som den aldrig vill. Hörs imorgon, ha de bra!
*arkivbild*
//Yrsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0