Mitt ute i ingenstans

Idag va jag i stallet med Sandra och red Prinsen, vi åkte först hem till mej och hämtade massamassa hästsaker som jag la i hennes skåp, så vi kan använda de. De blev tvärtungt haha. När vi kom till Skrabbe hade vi precis missat bussen så vi gick till Tempo och köpte Gaisa (?) och redbull, namnam. När vi va i stallet typ städade vi hennes skåp osånt haha så gooooa. Sen fixade vi iordning allt oså red vi, vi red halva lektionen var och han var superduktig! Fick fram han i riktigt fin (för honom) gallop! Duuuuuktiiig ♥ Sen va typ klockan över 9, då mockade vi o fixade torv osånt. Vi vet inte hurfan klockan kunde bli så mycke så snabbt hahaaha? Men så gick vi o de va tvääääääääääärmörkt hhahhaha svär, så när vi skulle gå genom en skog, utan lampor eller nånting gick vi typ å höll handen osånt HAHAHHA så mobbaaadeeeeee  ♥ fett läskigt jao. Sen när vi kom t skrabbe typ halv 10, så skulle bussen gå typ 11!? Så vi gick HAHA igen. Jag o Melinda gick ju i måndags för då hade vi oxå missat bussen, fast de va mycke tidigare. Så vi gick i mörkret hela vägen t skrabbe. Fast vi la oss o vila typ mitt på vägen hahhaha. Hahah de va tvärflumm  ♥ Sen när vi väl kom t skrabbe så kom bussen om en halvtimma. Så är ja hemma nu, haha watever YOLO.
//Yrsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0