Lördaaaag

Va helt äckeltrött när ja kom hem igår haha, somnade typ runt 2-3 kanske. Nu har jag typ precis vaknat och sitter och kollar på nått livlöst tvpogram. Vet inte vad jag ska gö idag, kanske åker hem till pappa? Vet inte men jag har lust  att vara där today. Mer än så om dagen vet jag inte. Seriöst ja avlider snart, vafan hände med min macbook? Först skulle den komma onsdagen förra veckan, sen måndagen denna? har vart nere och kollat efter den varje fkn dag,  och har jag fått den? Nej. och får ja den inte på måndag så flippar ja fan. ja vet att ja tjatar om detta varje dag haha, men de så jävla störande och ja behöver min mac , pallar inte äckel pc eller vafan dom heter. Bloggar senare, ha de bra!
//Yrsa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0