Kort dag!

Idag blir de en chill dag för jag börjar 9 och slutar 1, har ba tre lektioner! Fick ju inte min macbook igår.. Petra ba, ah men ja har inte fixat en data till dej, gör de imorgon. asså shit förvånar mej inte om jag inte får den idag heller. Aja, efter skolan ska jag följa med Lovisa till den hästen hon rider! Jag ska fota henne och sen ska jag rida Pajas som han heter, halva lektionen ungefär, så de kanske kommer upp bilder! & imorgon ska jag, Melinda och Josefine åka till Backaplan, för Melinda ska köpa något. Fast jag har inte pengar hahahah. Bloggar mer senare, så ni får ha de så bra.
*arkivbild*
//Yrsa
 

Kommentarer
Postat av: melinda

finast e du<3

Svar: pff haha. du e finaste bästavän <3
Melinda Yrsa Josefine

2012-09-11 @ 16:14:08
URL: http://silvados.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0