Köpa

Har studiedag på Fredag & då ska jag och Yrsa shoppa typ hela dagen!
(josefine kommer senare för hon har inte studiedag hahah) Så här
är lite saker vad jag ska köpa, eller det beror på hur dom sitter på osv men aa ni fattar,
kommer kanske köpa mer eller mindre men jaaaaa you get it.. (visar inte sminket)
 
* Skor, fast det ska vi åka & kolla på imorgon tror jag, vet inte vilka jag vill ha än så haha.
* Jacka, vet redan en jag vill ha men hittar den någonstans på internet så skiter i att
visa den.. förrästen ska mamma betala detta så visar bara det jag kommer betala själv..
 
 
Tröjor, vet inte om jag kommer köpa några fler, beror på om jag hittar någon ja gillar! ;)
Jeans
Mössor & Halsduk
 
Allt detta blir ungefär 1500 :- så ja hehehe, men kommer säker köpa mer när jag
är där hehe eller aa smink och så. asså vem bryr sig va snackar ja om haha..
 
// Melinda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0