I wish you were like a volleyball, i say "mine" and everyone back the fuck off!

Var hos Petra idag, hon som har hand om datorerna. Lovisa skulle nämnligen få sin data, och trodde att min oxå hade kommit. Men min data hade inte kommit, och Petra sa att den va helt krachad, att den va stendöd och aldrig mer skulle funka. Att laga den hade kostat skolan 12.000 kr, alltså lika mycke som en ny. Så istället för att dom lagar min datorn så ska jag få en begangnad äckeldata som någon annan på våran skola haft? Pfft, okej de e bra att jag ens får en "ny" data eftersom min gått sönder 3 ggr. Men ändå? Vem vet vem som haft den datorn jag ska få lixom. De betyder oxå att allt som fanns på min data e borta. Verkligen ALLT. Bilder, skolarbeten (om jag hade några), saker ja skrivit ner och sparat, alltså aalllltt. Jag orkar inte. Så nu ska jag få en begnangnad ominstallerad skitdator. Visst den är säkert finare än min gammla, eftersom min gammla va så jävla  "sliten" men de är ändå inte samma känsla när den e begangnad haha.. Min förra hade bara jag haft, jag hade gjort den sliten, ingen annan. Den va helt ny när jag fick den och allt. fml
Ska iallafall kanske köpa detta skal till min macbook, från raglady 449:- (rea). 
//Yrsa 

Kommentarer
Postat av: bajsa

yrsa du ska inte ha ett likadant skin som mig

Svar: hihihihiihihihihihihihihihihihihihihihiihihihhi inte samma färg
Melinda Yrsa Josefine

2012-09-05 @ 17:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0