Ferdinan ♥

Idag ska jag ju upp och rida Ferdinan, med Josefine på Danilo. Vet inte riktigt vad vi ska träna på, men blir väl vanlig dressyr kanske, vi kan ju lägga upp några cavalettibommar oxå eller så. Jag vet inte riktigt om jag ska fortsätta rida Ferdinan, ska ju rida han 2 gånger till, men efter det. För nu ska jag ju ev. börja hjälpa till med Prinsen osånt. Men de är ju inte säkert ännu, och då fortsätter jag ju rida han. Iallafall, mer än så vet jag inte. Kommer såklart skriva om hur de gick, vad vi gjorde osv i kväll. Vet inte om de blir bilder? Tror inte Melinda ska följa med. Men tar med mej systemen iallafall! Bloggar senare, ha de bra!
 

//Yrsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0