Ferdinan ♥♥

Idag var jag uppe och red Ferdinan för "sista" gången. Vet ju inte om jag börjar rida honom senare igen, men inte nu på ett tag iallafall, jag hinner inte osv. Men vi fixade iordning dom osv, och red i padocken. Han e jobbigare om de är fler hästar i padocken, så han är lugnare om de bara e jag och Josefine t.ex. Idag var de någon annan där som red Aramis som typ travade hela tiden, inte högerregeln eller nånting, hon bara travade runt som hon ville överallt. Ja orkar ite sånna hahaha.. Iallafall, så idag var han väldigt stressad i gallopen, bytte gallop helt plötsligt, bröt av, gjorde världens dampskutt osånt heeela tiden. Men han e så ung, och så e han sjukt ouppfostrad haha.. Men han var väl duktig ändå :) Jag tränade bara lite övningar, lätt C osånt. Sen travade jag av han på långa tyglar och skrittade av barbacka. Melinda och Tova kom typ en 10-15 innan vi skulle sluta så de blev bara några kort, men ändå! 

//Yrsa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yrsa om du har några bilder på mig o danilo kan du lägga upp dom i ett inlägg i utkast ? pliiz // jossi

Svar: ja de kan jag! fast de e inte så jätte många :)
Melinda Yrsa Josefine

2012-09-21 @ 07:13:26
Postat av: Anonym

aa lägg alla =) / jozi

2012-09-21 @ 12:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0