Det finaste jag hade ♥

Om några dagar är det 2 år sen du försvann, saknar dig fortfarande lika mycket.
Såren efter dig kommer aldrig läka, jag kommer alltid minnas dig,
Jag saknar dig så mycket, önska du fanns här hos mig, du har störst plats
i mitt hjärta & den platsen kommer ingen ta. Saknaden efter dig är obeskrivlig,
skulle göra allt för att få tillbax dig, jag vill vara med dig, ja vill upp till dig.
Älskar dig mest av allting & you will always be number one for me ♥
 
Min vackraste & mest älskade ängel, rest in peace
inga ord eller siffror kan beskriva min kärlek till dig, älskar & saknar dig så de gör ont.. :'( <3
if u only knew how much u mean to me...
 
// Melinda
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0