Dagen ♥

Idag började jag skolan klockan 7, Kom dit och Tog ut Leja & Vendela till hagen, sedan mockade jag 3 boxar, efter det hade vi fika och då åt jag 1 macka och oboy ^^
 
Idag hade vi friluftsdag i skolan så vi åkte och paddlade i något sjö, så sjuukt kul var det, storm o jag typ skratta så mycket att jag nästan kissade ner mig HAHA nej men ah, älskar att åka kanot och våra lärare (Rejhan & kalle) ramlade i vattnet haha :P Efter det drack vi typ festis eller nått o kollade i något slott och på massa fina hästar i ett stall där.
 
Efter det slutade vi igentligen men efterssom jag hade stalltjänst så fick vi åka tillbaka till skolan, gjorde faktiskt inget utan myste bara med hästarna och sen så frågade jag & sussanna om vi fick rida ut och det fick vi, skriver om ridningen i ett annat inlägg så att det inte blir för mycket här :)
 
Hahaha i kanoten
Barkhults officer "Barkis" som jag red idag


// Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0