9. Värsta dagen i mitt liv

Den värsta var när Donna försvann men det har jag redan skrivit om
så tar en annan sak..
 
Haha det var nog när jag, Anna, Yrsa & Tova åkte upp till Eva-Lena och skulle
rida, det var i Februari detta året.
Vi kom dit och skulle rida & jag skulle rida finaste Kalle och det var första gången.
 
Efter vi ridit i ungedär 1 & en halv timma var vi påväg hem igen, det var SNÖSTORM
och halkigt som fan, brevid oss var det en damm (vatten) och jag skulle hoppa av
och leda Kalle så vi inte skulle ramla i.
Kalle halkade och han putte i mig i dammen, isen sprack och hela jag var under vattnet,
jag trodde seriöst jag skulle dö haha! Jag fick panik och kunde inte komma upp fast sen
kom jag upp, jag var tväärkall, jag hade ramlat i vattnet och det var snöstorm, seriöst haha..
 
Så red vi hem tog väll typ 45 minuter.. de va den värsta dagen i mitt liv haha, fast det var
ändå en av den roligaste och bästa haha! :D
 
3 bilder på Kalle, saknar han sååå mycket..
 
// Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0