1. En presentation om dig själv

Hahhahaha okey... vafan ska jag berätta?
 
Me IIamo Melinda, okey men aa går i 9an på Jättesten.
Bor i göteborg med min familj och mina djur hehehe.
Mina intressen är fota, smink, data & ridning? eller nåt..
 
Men just nu rider jag inte för har ingenstans att rida.. så letar
medryttarhäst men det går seeeeeegt.. :(
Är iallafall 1 gång i veckan hos wille för honom kommer jag ju aldrig lämna ♥
 
Asså ha ha jag suger på detta vet inte ens vad jag ska skriva?
jaja ni vet typ redan allt om mig :* JK ni vet typ ingenting haha ;)
 

 
har ingen annan bild... sorryyy
Du är det bästa jag har kvar i mitt liv <3 (tvär skabb på bilden men idk)
 
// Melinda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0