Drama never ends, haters are all the same they smile to your face and spit on your name.

Skrev ett helt fucking inlägg & publicera inte det -.- kukhora haha damp.
Iallafall, började lite seanre idag + gick inte på spanskan för sökte till en öppethus
dag till ett gymnasium så de va soft! ;)
 
Sen blev det "bråk" idag igen, hahah nya bråk varje dag svär hahaha...problembarn är vi.
Iallafall så det hände massa, snacka och så om det efter skolan och jag får damp hur falsk
man kan va, seriöst ääääcklig är hon. Kan inte ta upp de här, men iallafall har aldrig mött
så falska personer som dom i min klass (de flesta) tur att jag har vissa jag kan lita på iallafall!
Men ärligt hur falsk får man va, vi va vänner då t.o.m & så gör hon så, Men skiter i
henne, i don't need her in my life so GTH :)
 
Idag ska jag iallafall på bio, Panormal Activity 4 med Yrsa & Josefine, så blir nog kul! :D
Och imorgon kanske jag ska vara med Arin, vet inte men får se haha ♥
Vi ses sen dååå, ciaoo
 
 
// Melinda
 
 

Kommentarer
Postat av: Tova

Sv: ahhh skriv i fb :D

2012-10-23 @ 20:49:33
URL: http://Tffallround.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0