Words hurt

Holaa, now i'm home hehe u dont say. okey har tråkigt.
Iallafall kom till skolan och första lektionen va träslöjd.. tvär jobbigt haha.
Sen lite andra lektioner & sen bamba haha våran lärare e störd,
vi fick inte sitta kvar där nere (finns 2våningar) så vi gick ut ist så hade vi en bröd
då sen hon skriker över hela bamba att vi måste äta dom
där inne vi ba oha vi e redan klara, sen hon typ grät eller nåt haha, riktig sjuk e hon..
 
Sen när vi hade bild måste vi ta av oss skorna så va de en jävla liten fittunge som hade lagt
min skor i toaletten, och vet precis vem de är oxå haha så fuck off bitch.
Sen hade vi matteäckellektion & musik, och nu är jag hemma. Idag ska jag ba softa, ska snart
gå & ducha så slipper jag göra det ikväll så ska jag bara kolla på film + äta godis resten av dagen.
 
ååh min bebbe Tyga har blivit pápi♥
 
// Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0