Varum♥

Jag kom till stallet, fixade iordning allt. Till skillnad från förra gången, gick de att hämta han i hagen idag haha. Haha ska jag va ärlig så tyckte jag att de känndes bra redan då, han lyssnade och va värsta gosig. Sedan så gick jag in i manegen, han va lugn och hade öronen fram, så gullig e han ♥ Han va super duktig i skritten. Han gick fint på tyglen, trampade under sej och de känndes bra. Gjorde de vanliga "uppmjuknande" övningarna och hjälperna och öppningar och slutningar osv . I traven var han oxå jätte duktig. Han var väldigt framot, men när jag försökte med formen även där så lugnade han sej och böjde på sej! så himla duktig ♥ I "slutet" så gjorde jag gallopfattning och han gick fram i en hyffsad fin gallop! Sen tog han ett bocksprång och så saktade jag av, gjorde fattningen igen och han bockade som tusan hahaha! Så höll vi på ett tag, prövade även i andra varvet, men han bockade även då. busig som fan haha ♥ Travade av han och skrittade av han, då va han duktig "igen". Sen gick jag in i stallet och fixade iordning allt som vanligt. Känndes bra att han va så duktig idag, med tanke på hur de gick förra gången hahaha. När ja skulle gå till bussen så vet jag inte vad jag tänkte haha. De tar kanske 10 max 15 minuter till hållplatsen och när jag gick var de 5 minuter så jag fattade rätt snabbt att ja inte skulle hinna haha. Men jag satt på ett gulligt berg och prata med Melinda och drack cola. I fkn 45 minuter typ haha. Men de va roligt ändå för snackade ju med bästis ♥ Sen gick ja på bussen och så är jag hemma och kollar på andra avenyn, standard. cya!
//Yrsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0