Trust no player, fear no bitch. Give no pussy, suck no dick. People play games, and are full of shit. Play the role and be the baddest bitch.

Haha vet bloggen suger just nu, ingen uppdatering typ.
Men inga komentarer - ingen inspiration + har ingenting att blogga om heller?
Iallafall vaknade 11 idag och typ ba va vid datorn och nu har vi precis bakat haha,
muffins & kladdkaka.. Imorgon ska jag kanske vara med Yrsa (om hon kan?) och då
ska vi göra en ny header + göra massa challenges (t.ex mentos + cola) yeah u get it ;)
 
Och på Onsdag är det Halloween, inte för jag firar de eller nåt (haha firar man ens det?)
men är så skön stämning eller vad man säger, asså vet inte vad jag skriver men haha..
Och då ska nog Yrsa & Tova? komma hit och sova över, haha mamma säger nej just nu
men jag måste tjata sönder henne för dom måste fucking komma hit! kommer bli fett isåfall
för har massa planer hhehe, men nu ska jag kolla duscha & måla naglarna (haha) ses senare... ♥
 
 
// Melinda
 
 

Kommentarer
Postat av: Tova

Haha kanske smart o fråga mig först? :p

Svar: det är df de står och tova med sne stil haha, vi tänkte fråga dig när allt är 100 % säkert typ :)
Melinda Yrsa Josefine

2012-10-29 @ 01:46:16
Postat av: Tova

Du skriver alltid "tova?" Men frågar ALDRIG

Svar: haha, för vi har inte bestämt ngt änn med mama de va df jag skrev "tova?" för vi inte tänkte fråga förräns de va säkert + att du kanske inte ville, sheet börja inte nu
Melinda Yrsa Josefine

2012-10-29 @ 14:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0