Tjenixen

Är hemma från skolan idag, asså jag vet inte vad som hänt men efter sommaren så blir jag sjuk för ingenting typ?? Eller asså jag vet inte vad det är just nu men har världens huvud värk!! Det typ snurrar i mitt huvud så fort jag rör mig så är helt yr.. Tror de kan vara för att jag har dålig syn?? Eller kan de va de.. asså jag tror jag behöver glasögon för jag kan inte se på nära håll längre haha.. not fun at all.. Hoppas jag mår bättre till imorgon iallafall för har ridning o så :)
 
 
// Josefine

Kommentarer
Postat av: you know who

de kan va för du aldrig dricka vatten din pajjas då har man ont i huvudet, been there done that heheh + om du inte kan se på nära håll så skaffa glasögon då istället för vara hemma från skolan minst 1 dag varje vecka

2012-10-17 @ 15:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0