Sanningar x5 (tidinställd)

♥ Gick hos psykologen när jag var typ 8 år i ungefär 2 år för jag såg på när en man dog
och jag fick sån skräck sak eller något, asså jag vågade inte göra något, asså det påminnde
mig hela tiden och jag drömde mardrömmar varje natt om honom.. (läs här under om ni vill veta mer)
(asså det var utanför min skola så kom det en gubbe så typ var han helt anfådd så börja han
skrika/roppa sen mamma frösökte hjälpa han sen hon sprang till skolan sen jag stog
kvar där sen jag hörde han bara mumla saker sen jag blev rädd haha var fan 8 år?
så sen såg jag han blev helt blå i ansiktet och sen slutade han andas.. så jag trodde det
var mitt fel att han dog, för jag gjorde ju inget, oså jag fick mardrömmar osv och blev så rädd och det
gick inte över så mamma fick ta mig till psykologen och efter 2 år kom jag över det..) haha eb jag var.
 
♥ Jag skriver sånnahär inlägg när jag har tråkigt/inte har något att blogga om.
 
♥ Jag vill inte ha en kille som är populär eller som många tjejer vill ha, jag vill ha en typ mer
tyst kille (menar INTE någon som inte snackar, menar tyst som asså..) som ingen typ bryr sig om
eller asså nu låter de som jag vill ha värsta tönten eller något men haha skitsamma.
 
♥ Jag får damp när någon tar på samma ställe flera gånger eller när typ min hund
slickar på ett ben eller något på samma ställe länge, jag får ont i huvudet och känslan
känns tväräcklig assåå uuh får damp på de..
 
♥ Jag får också damp när någon säger samma ord flera gånger, så fucking irriterande!!
 
ända bilden jag har så bjuder och den får duga hehehe
 
// Melinda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0