Sanningar x3

♥ Jag får damp när någon viskar, asså det låter såå fucking äckligt...
får också damp när någon säger saker flera gånger, asså stfu haha..

♥ Är skiiiträdd för nålar osv, och ska snart till tandläkaren och jag vet redan att jag har minst 2 hål
så jag har redan sagt att de måste söva ner mig om jag ska borra dom hålen.. haha tönt men deeeså.

♥ När man typ äter något och ba "Omg det smakar bajs/fitta/kuk" WHATEVER, sen nån ba
"har du smakat på de?" haha ja jag har smakat på de vad tror du
 
 
// Melinda
 
 

Kommentarer
Postat av: Tova

haha omg håller med dig, fast e inte rädd för sprutor men får typ hjärtklappning när ngn ska trycka in en spruta i kroppen men e endå inte rädd :PP hahaha du ba k

Svar: haha :)
Melinda Yrsa Josefine

2012-10-05 @ 22:43:56
URL: http://Tovafelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0