Ridningen på Prins

Idag åkte jag med Melinda till stallet. Vi fixade iordning allt osv, vilket denna gång gick väldigt fort eftersom vi var 2. Sen gick vi ut i padocken! Första gången jag red en hel lektion där haha. Jag skrittade länge som vanligt. Gjorde övningar, mjukgörande (haha alltså ja gör typ samma saker varje gång ja rider, i skritten), kyras fyrkant, gick in på volter osv. Han var duktig prinsen ♥ I traven, travade jag mest på spåret eftersom han är som han är, och de var typ första gången jag travade i padocken hahahaha. Sen när jag va uppe i ena kortsidan så gjorde han ett dampryck. Haha och de kändes värsta bra innan ja kom dit o så sen så gjorde han världens hopp haha. Så jaaaaa. Efter de så travade jag lite på volten, o han gick bra där haha. Sen skrittade jag av o gick in i stallet. Fixade iordning allt och så gick vi till bussen. Melinda tog massa kort, som kommer upp senare ikväll! cya
 
//Yrsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0