Ridlektion på Bas

Idag i skolan skulle vi ha ridlektion hos *maggan*, alltså de e ett litet stall i kungsbacka där vi rider torsdag, och idag skulle jag rida Bas igen,som jag alltid rider där :P
Det var skiitkallt, asså det var frost o sånt ute, typ minusgrader.. jag hadde på mig en tjocktröjja bara & inga vantar eller något så skulle vi rida i paddocken -.- seriöst frös ihjääääl, fast ah blev varm när vi ridit i 40 minuter typ. Vi tränade på att räkna galoppsprång mellan små hinder, och det gick skitdåligt typ, gick bra 1 gång haha.. kände inte alls för att hoppa så typ slarvade mycket o sånt men aja :P Bas var jätteduktig som vanligt :D
 
Bas innan ridlektionen,, bas, de måste fan nog vara de
fulaste namn man kan döpa en häst till.
 
// Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0