Paranormal activity

Efter skolan så gick ja hem o la mej i sängen med macbooken haha. Somnade HAHA o vaknade 2 timmar senare. Sen så fixade jag ba iordning mej osånt osen så körde vi till mitt Utvecklingsamtal. Gick väl bra, hade E i allt iallafall. Utan i svenska? Alltså wtf, de kan fann inte stämma, de är helt sinnes, men min lärare sa att jag hade typ F i svenska!? Asså ja fattar inte, de kan seriöst verkligen inte stämma haha döööör. När vi var klara så körde papa mej till Bp, osen så mötte jag Melinda & Josefine så åkte vi till bion. Alltså de va myyyyyycke dåligare än va jag trodde den skulle vara, den va knappt läskig. haha I'm disappointed. Iallfall, sen åkte jahg hem o fick vänta på bussen i typ en halvtimma, kul. Nu sitter ja ba vid datorn, ska snart lägga mej ahhaha. cya
//Yrsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0