No one gives a fuck, so stop begging for attention, fishing for compliments and acting like a whore.

Nu e jag hemma hihi, okey fan va töntigt de lät haha..
Men var tvärkul i skolan idag iallafall, crazy day hehe, hade också prov på SO idag ju
och jag svarade på allt! så hoppas det går bra! :D
 
HAHAHA hände en rolig sak i skolan idag oxå, jag, Arin, Fartun & Sagal satt på en hylla som
Layla välte ner, och Vallys stog upp, sen jag och arin satt på samma sida jag ba
den kommer fan snart gå sönder haha? sen vi ba jaja skitsamma, sen fartun la sig ner,
sen allt gick sönder HAHAHAHA ja dog, jag satt fucking fast i ett hål också?, skämmigt
för hela 8an va där + några från mitt klass så dom dog av skratt men haha ja dör tvärkul fan,
sen en lärare dampa så vi ba gick därifrån heheh..
 
Men bloggar lite senare, X-Factor kommer live idag också! Malcolm ska fucking vinna ♥
 
 
// Melinda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0