My day

Har varit hemma från skolan idag (fredag), för jag har ju fått gå om 1:an om jag inte sagt det innan, ENDAST för att jag hadde IG i matte i 9an?? de va lixom 2 år sedan o jag har G i det nu, ändå måste jag göra om allting.. e så jävla trött på skolan nu så det finns inte, vill hopp av Åby för de e en jävla skit skola, kanske till o med vill byta linje, ska aldrig sluta med hästar men känns bara som att jag inte vet något ämne med hästar som jag vill arbeta med om ni förstår..
 
Aja nog om det.. hehe, har som sagt bara varit hemma idag, legat i sängen.. kollat på filmen o chillat, imorgon blir det backaplan med Melinda & Yrsa, har bara 150 kr så kommer inte kunna köpa så mycket men men :)
 
 
// Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0