mondayy

Idag har jag bara varit i skolan, pajjat min tröja HAHA. Asså de va helt sjukt jag gick till skolan, den va helt hel osv, Sen efter typ halva dagen så va den helt hålig? hahahhaha cppp. Iallfall sen så fick ja en "kick" när ja va med linnea  haha blev helt yr och rolig. hahahahahahahaha. och nej, fråga inte varför ja skrev de där hahaa, vf skulle ni bry er jauuu, Etfer skolan var jag i stallet, skriver om de i ett annat inlägg. Efter de så åkte jag till farmor & farfar, hade lite småmysigt och så kollade vi på "Halv 8 hos mej". Åkte hem och så satt jag vid datan, kollar andra avenyn nu. Aja, bloggar mer imon har fettont i magen haha mobbad, cya
//Yrsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0