& mer prov

Vi hade ju engelska prov idag, de gick sådär. Jag läste hela kapitlet igen igår kväll och pluggade glosor typ hela dan i skolan. Sen när provet kom handlade de inte ens om kapitlet? kill meee. Iallafall, sen hade vi tyskaglosor, fast dom gjorde jag inte. När fan skulle ja ha tid o plugga till dom? efter skolan så kollade jag på film, städade rummet lite, gjorde klar min SO uppsats som ska in imon, haha de va fettskönt när de va klart. Nu pluggar jag matte & kollar på film. Kommer typ få plugga hela natten typ haha, har ju matteprov imon. Skulle ju igentligen rida Prins idag, men jag och Sandra bytte dag, så jag tar på söndag istället. Aja nu ska jag plugga, cya
dör så snygg ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
//Yrsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0