Mammi helg

Nu är ja hemma hos mamma, de är mamma helg haha. I skolan va de fettchill, me like weri weri mutch. Vi hade typ 3 lektioner innan lunch, vi hade vikarie på "alla" utan idrott.. Så på de två första lektionerna typ sov jag + dampade sönder med musik i grupprum med Julia (när jag blivit pigg efter att sovit) hahahah. Och på idrotten så va jag ju "inte med" för har ont i hela fucking kroppen efter att avramlingarna, fortfarande och har så ont i huvvet att ja avlider. Iallafall, så jag och Mathilde som hade ont i knät, gick en typ väg eller nått på 5 km eller nått HAHA som heter "stora slingan" eller nått annat sånt livlöst. Iallafall bättre än att orientera eller vafan de andra skulle göra hahha. Sen efter lekionen hade vi typ 2 till lektioner med vikarie, då gjorde ja ingenting, gick runt och typ sov lite och snacka med massa. Sen hade vi typ bild och då hade ja ingen data, vi skulle göra uppgifter på datan, så då satt ja ba där, och störde andra HAHA. mycket jag gjort denna dan. Efter skolan, kollade jag youtube, och sen somnade jag typ hahahhahhahah. När ja vaknade så åkte jag till mamma, och nu är ja här. vet inte vad vi ska göra idag, men imon ska jag till backaplan med Josefine & Melinda.♥ cya 
//Yrsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0