Lördaaaag

Jag vaknade runt 1, var på datorn till typ 3. Sen gick jag till torget och mötte baba och Tova. Tova köpte skor och mössa typ sen så gick vi in på Raglady! Där köpte jag en mössa. De var rea typ halva priset eller nått sånt, så mössan kostade 199:- Ville ha en vit eller svart, men de va slutsålda så jag köpte en brun, men den matchar min väska och mina Uggs iallafall hahah.. Fast "bollen" är heeeelt skev hahahhahaha. Efter de så åkte vi hem til mamma. Satt här och gjorde typ ingenting haha, sen gick vi till torget igen, (vi bor ju typ 2 minuter från Frölunda torg) och så köpte Tova en glass o jag en Ice chai. Sen gick vi typ bara runt o kollade, skulle kolla på en halsduk osånt. Nu sitter jag vid datorn och dricker energidricka ♥♥ (har inte systemen här så kan inte ta bilder, kommer imorgon!) cyaa
tväääärdålig bild, mössan ser svart ut osvosv, bilder kommer somsagt imon!
//Yrsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0