Lista

Tänkte göra samma lista som Josefine när hon är färdig med den. Så får ni lära känna mej lite bättre! Kanske blir lite tråkigt när de är samma, men de är ju "helt" olika innehåll. Eller vad tycker ni? 
 
Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta
Dag 2 - Mina rädslor
Dag 3 - Någon jag skulle vilja byta utseende med
Dag 4 - Vad jag tycker om min kropp
Dag 5 - Min favoritbutik
Dag 6 - Någonstans jag vill åka
Dag 7 - Bild på mig från ett år tillbaka
Dag 8 - Min favoritdag på året
Dag 9 - En låt jag gillar
Dag 10 - Saker jag vill ändra med mitt utseende
Dag 11 - Något jag är beroende utav
Dag 12 - Hur jag sköter mig i skolan
Dag 13 - Något som gör mig glad
Dag 14 - Mina favoritprogram
Dag 15 - Min favoritplats
& några bilder jag tog med en ful kompakt kamera för tvärlängesen. 
//Yrsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0