Lista

Tänkte börja göra denna lista, de är samma lista som Josefine gjorde, men de kan ju bli "roligt" att läsa ändå. Eftersom de kommer bli helt olika i "innehåll". Börjar senare idag! ciao
 
Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta
Dag 2 - Mina rädslor
Dag 3 - Någon jag skulle vilja byta utseende med
Dag 4 - Vad jag tycker om min kropp
Dag 5 - Min favoritbutik
Dag 6 - Någonstans jag vill åka
Dag 7 - Bild på mig från ett år tillbaka
Dag 8 - Min favoritdag på året
Dag 9 - En låt jag gillar
Dag 10 - Saker jag vill ändra med mitt utseende
Dag 11 - Något jag är beroende utav
Dag 12 - Hur jag sköter mig i skolan
Dag 13 - Något som gör mig glad
Dag 14 - Mina favoritprogram
Dag 15 - Min favoritplats
//Yrsa

Kommentarer
Postat av: Tova

Sv melli: hahahahah för de första har du redan sagt de till mig tusen gånger och för de andra så fanns den förfan inte förra året o har ALDRIG sett den detta året man har ju knappt börjat med vinterjacka ens. och för de tredje är jag fucking inte först. om du ska hålla på kan du lika gärna strunta i att kommentera för blir fan trött på dina kommentarer nu

Svar: Hahah herregud. ALLA i biskop hade den okej? Stör mig ba på att du tror ALLA härmar dig med den jackan -,- Please get over your self
Melinda Yrsa Josefine

2012-10-18 @ 15:41:30
URL: http://Tffallround.blogg.se/
Postat av: Tova

oha pallar fan inte mer kan ni inte bara sluta lägga er i ? för de första FANNS DEN FUCKING INTE, kanske va en annan alla e likadana men jag ser iaf skillnaden för de finns små / stora skillnader. bara för inte du gör de så betyder de inte att ja inte gör d. tror fan it alla härmar mig hahaa guud de där har du hittat på. "please get over your self" HAHAHAHHHAHAAHA

Svar: Lägga mig i vad? Jag säger ba att du inte ska tro du är först med den jackan eller nåt, du tror ju typ du har sett den först av alla sen lackar du på alla som köper den efter dig. Såklart alla inte är likadana det är ju olika märken? Omg, jag menar inte att du har sagt att alla härmar dig men som du skriver verkar du tro att alla härmar dig, man köper väll vad man gillar ellerhur?
åh fan va kul men you know what, GET OVER YOURSELF. Just nu är du riktigt jobbig, tar upp saker som vi redan hade snackar klart om på facebook, men fortsätt du om du vill. / Melinda
Melinda Yrsa Josefine

2012-10-18 @ 20:16:12
URL: http://Tffallround.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0