KUUUNG ♥

 
 




// Josefine

Kommentarer
Postat av: Tova

sv jossi. hahahaha lägg dig inte i hahahaha omg försvara din syster liiiiiiiiiite mer.... ja fattade redan att du skulle tycka lika dant som henne om allt jag skrev du behöver inte försvara henne snälla nån

Svar: jag lägger mig i om jag vill? Försvarar inte jag bara stör mig sooww.. ahhhh
Melinda Yrsa Josefine

2012-10-18 @ 18:13:54
URL: http://Tffallround.blogg.se/
Postat av: Tova

1. nej ska hela världen lägga sig i då eller om "dom vill" HAHAHAHA räcker med en. 2. ah vet att du stör dig på mig utan att du behöver kommentera så sluta bara, du kommenterar ju fan bara negativa saker

Svar: aa hela världen kan lägga sig i, vem fan som helst får lägga sig i så ja räcker tydligen inte med en. Stör mig och kommenterar hur mycket jag vill.
Melinda Yrsa Josefine

2012-10-18 @ 20:13:28
URL: http://Tffallround.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0