I'm a girl don't touch my hair, face or phone.

Hola amigos, haha just kidding.
Okey men aa, vaknade vid 11 för min familia kan fan inte fucking hålla käft på morgonen,
så aa, och har ba suttit vid datorn och så.
 
Är väärldens kaos väder idag, ösregn och storm typ.. men gör inget för jag ska
ändå ba va hemma idag höhö och då är de mysigt när det är såhär väder ;) 
Men idag ska jag ba kolla på film, äta massa godis osv. och ska nog försöka plugga lite,
har ju typ 54 prov efter lovet så måste börja träna hehee tpl, men vi ses senare för ska
titta på film nu :)
 
Om ni har något 'önskemål' VADSOMHELST ni vill läsa om, eller några tips t.ex 
"visa gamla bilder" whatever, KOMENTERA då! har INGENTING att blogga om just nu..
Men skriv va ni vill läsa om/om ni har ngn fråga så gör jag det, promisee hihih
 
 
// Melinda

Kommentarer
Postat av: anna

svar på fråågggeeestunden.
sån 10saker jag ångrar at jag köpte (video)
bilder från igår

Svar: * haha den koommer :D * i will do!
* vilka bilder från igår?
Melinda Yrsa Josefine

2012-10-29 @ 15:23:29
Postat av: Anonym

svar på fråågggeeestunden.
sån 10saker jag ångrar at jag köpte (video)
bilder från igår

2012-10-29 @ 15:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0