Har tråkigt så här får ni lite sanningar hehe

* När någon ba "va kort du är" eller nåt sånt, asså om min längd. Har alltid hört,
hela mitt liv att jag e kort. OKEY jag vet det? Va de jag som valde min längd eller?
Tvärstörande när någon påpekar min längd, asså va vill du att jag ska göra haha..?

* Hatar när personer alltid vill ha sin vilja egenom, eller asså vet inte hur man ska förklara
men aa. Typ såhär "Om vi inte möts 14:00 kommer jag inte" eller nåt sånt, man ba fuck u hahah

* Finns typ inget jag stör mig mer på en tjejer som är ovänner & vänner 24/7.
Ena veckan är dom ovänner går & snackar skit om varandra till alla, sen är dom plötsligt vänner
igen och älskar varandra. Asså dafuq? Sluta va så jävla 2faced & bestäm er om ni
ska va vänner eller inte.
 
gammal bild, har typ ingen annan...
 
// Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0