fridayy

haha idag eller igår? eller vafan man nu säger haha. Jag hade matteprov, gick väl sådär fatta typ ingenting haha. Sen lämnade jag in på SOuppsats, den gick faktiskt bra, eller ah ahha. Efter skolan skulle jag igentligen till stan med Linnea och Kiara, fast ja hann fan inte. + att jag orkade inte ta med mej min macbook osånt till stan, o de hade jag ju vart tvungen till eftersom jag skulle till mama efter. Så istället så typ städade jag lite, de va tväääääärstökigt för ja vaknade halv 8 imorse och hade matteprov ja inte kunde komma försent till klockan 8. Så ja typ slängde allt överallt haha. Sen typ gjorde ja inte så mycke, pratade med Marianne hahah, vi gjorde typ någon slags "varm macka" eller nått oså åkte ja till mama. Så va jag på torget o kollade i Raglady om en mössa fanns där. Sen har ja ba vart här typ, pratat med mami, kollat film, vart på macen, ite mycke mer. Fast har även beställt "fake" Uggs mihi! hahah. Imorgon kaanske ja ska till nordstan med bebeb fast vet inte än. bloggar mer "imorgon". cya
//Yrsa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0