Did you know?

* Du kan inte döda dig själv genom att hålla andan.
 
* En katt har 32 muskler i varje öra.
 
* Forskare har hittat en haj i Grönland som äter Isbjörnar och kan bli upp till 200 år.
 
* 13 % Av Amerikas befolkning tror att månen är gjord av ost.
 
* Världens yngsta föräldrar var 8 & 9 år gamla och levde i Kina 1910.
 
* Du kan inte prata samtidigt som du andas med näsan.
 
* Studier tyder på att den psykologiska smärtan av ett "break up"
gör lika ont som en fysisk skada.
 
* Om du försöker hålla in en nysning kan du brista ett blodkärl i huvudet eller nacken och dö.
 
* Du kan inte känna smak på mat utan saliv.
 
* Det är möjligt att bli sjuk eller dö av att dricka för mycket vatten. - Haha detta e fan sant,
kommer ihåg när jag var liten och alla mina systrar + mamma va sjuk så jag ville
med bli det sen jag drack tvärmycket vatten och blev sjuk som fan,
spydde hela fucking natten.. haha!
 
bild från i somras..
 
// Melinda

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

dit yo know.. THAT YOU'RE A BIATCK OCH EN SKAMM TILL SYSTER

Svar: dit yo no THAT YOU'RE A FAGGOT AND A PAIN IN THE ASS TILL SYSTER
Melinda Yrsa Josefine

2012-10-16 @ 21:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0