Dagen

Idag började jag skolan klockan 7.. och då tog jag och sussanna ner Linette till hagen, sen så typ åkte vi och red(läs i inlägger nedanför). Efter det kom vi tillbaka o då kommer jag inte ihåg vad jag gjorde??
Iallafall efter det var det bamba, åt typ ba musli för vi fick äckel slemmig mat som vanligt..
 
På bamba rasten så mockade jag lite, alltså mitt minne e typ sämst så har glömt bort allt jag gjort denna dagen men whateva.. hadde 2 timmar håltimma så satt o chilla lite sen va ja i stallet och gjorde stalltjänst.. efter det hadde vi biologi lektion och typ muntlig redovisning, sen hadde jag stalltjänst i 2 timmar till typ.. så var hemma klockan 6 på kvällen.. Så jääävla skönt att ducha o sen lägga sig i sängen efter 11 timmar i skolan !!!
 
Haha jag & suss hadde lite kul med linettes lugg, hon blev en enhörning här :P fett ful e hon på bilden haha, ser ut som en jävla drake eller nått.
 
// Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0