Dag 1 – En bild på mig + 10 sanningar om mig.

Jag gör ju typ "sanningar inlägg" tvärofta så har typ redan berättat allt?
Men berättar lite och skiter i om jag redan skrivit det haha.
 
1. Jag kan inte sova om jag inte har borstat tänderna, typ.
 
2. Jag säger "typ" i typ varenda mening jag skriver/säger, tvärstörande.
 
3. Jag vill ha ett litet djur att ta hand om, typ en liten kanin eller hamster.
 
4. Jag hatar när människor inte fattar att man inte vill skriva med dom på
fb typ haha (asså dom som man inte känner då). Typ om någon skriver
och jag inte svarar efter 3.de gången borde man väll fatta haha? 
asså svårt att förklara men kolla här under:
 <-- (tryck för att göra större)
 
5. Jag förlåter typ aldrig någon, vi har ju bråkat med rätt många från klass 7-9 (6 st pers) och
alla dom har velat säga förlåt & bli vänner igen, men varför ska vi förlåta dom haha?
Asså det går inte, dom är falska så man vill fan inte bli vän med dom igen,
dom hade en chans & den gick bort så adioos
 
6. Jag blir irriterad/sur lätt men är inte sur länge. 
 
7. Jag bryr mig inte om vad någon tycker om mig längre, förut brydde jag mig alltid
när någon ba "du har för mycket smink" , "den tröjan är ful", and now i'm like
'bitch i don't care', jiddra ba men de är sant, man ska aldrig bry sig om vad
NÅGON tycker om dig, don't change for anyone ;)
 
8. Jag stör mig på folk som använder 'YOLO' för att hora sig/dricka osv.. 
 
9. Jag tror på att det finns andar osv.
 
10. Jag har förändrats rätt mycket från klass 7-9, både hur jag är & mitt utseende
 
ungefär 2 år gammal bild på mig & wille.. ily ♥
 
// Melinda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0