And i wish to go to sleep, and never wake up again.

Kommit hem nyss, va chill i skolan för denna dagen är det lättaste på hela veckan haha..
Iallafall började 8 med hemkunskap och vi fick göra "vad vi ville" med ingridiensar hon lagt fram..
fanns typ ingenting haha men iallafall, sen hade vi spanska prov och det gick åt fucking helvete
hahahaha, jag kunde INGENTING. skrev en uppgift och sen kunde jag inget mer, så ska få göra
om det imorgon så ska verkligen plugga nu! Sen hade vi SO&SV och sen slutade vi.
 
Men nu ska jag äta & kolla på film, sen plugga massa sen kan jag blogga ikväll elelr nåt om jag har
något att skriva om, jaja hejdååå
 
hahaha bild från i  måndags men seriöst, hur fan stor sko kan man ha?
haha en kille i min klass är det, fucking jätte..
och våran mat idag <-- min och --> sagals, haha är ju vegetarian så kunde inte göra något
annat men detta är feeeett gott!
 
// Melinda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0