5 saker lista

5 saker jag älskar
* Wille
* My friends, bebeb
* Mina djur
* Smink
* Sova

5 saker jag hatar
* 2faced/falska människor
* My life, låt mig va emo då..
* Människor som lägger sig i något som inte ens angår dom, bitch gtfo
* Förlora någon man älskar
* Spindlar

5 saker jag gör dagligen
* Vaknar
* Andas
* Sitter vid datorn
* Sover
* Saknar D&W

5 saker jag alltid har på mig/inte går ut utan
* Kläder
* Smink
* Mitt armband som det står "♥Donna♥" på, haft det ända sen hon dog för 2 år sen
och kommer aldrig ta av det.
* Nagellack
* Mobilen

5 saker jag inte vill leva utan
* Wille & Mickey
* Bebeb, my friends
* Datan (haha social liv)
* Musik
* ?

5 saker som får mig må bra
* Wille & mina djur
* Djur
* Mina vänner
* ?
* ?

5 saker som får mig att må dåligt
* Saknaden av någon
* Djurplågeri/barnmisshandel
* Skolan
* Mat
* Vissa människor
 
my love
 
// Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0