Morgon inlägg

Idag är de torsdag, äntligen! Idag ska jag och Josefine, tyvärr inte Melinda, åka till hästarna vi provred, och "provrida igen". Förra veckan provred jag Aramis och Kahn, (fast Kahn skritta och trava jag bara på). Denna veckan ska jag rida Ferdinan och Josefine ska rida Danilo, som förra veckan. Vi ska nog pröva att hoppa islutet av lektionen! Berättar såklart om hur de gick osv, när jag kommer hem! Hoppas de kan bli några kort oxå, och att de inte blåser lika mycket.Idag börjar jag skolan klockan 9, men jag trodde att jag börjarde 8, så jag gick upp en timme för tiditgt.. Men watever, kan ändå va på datan länge då haha :D Senare idag blir de en läsarfråga, hoppas ni svarar på den.
 

Kommentarer
Postat av: Amanda ♥

Hur tyckte du att Aramis var? Har själv ridit honom lite grann, men han är ingen höjdare på att hoppa xD

Svar: Jag tyckte väl han var okej. Han var stark och han blev rädd för ngt när jag red hnm så han stack. Han va fan pigg hahaha, men han var väl bra. :)
Melinda Yrsa Josefine

2012-08-30 @ 14:39:44
URL: http://LadyAmmandas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0