You will never understand untill it happens to you.

Kom hem nyss, för en kvart sen typ. Asså pallar fan inte blogga, tvärtråkigt har
inte något att berätta ändå haha.. Iallafall kom till skolan & gick på fittlektionerna,
har typ 10 lektioner idag & slutar 4.. -.- Sen kom jag hem och papa hade köpt pommes från
mc HALV 3, och kom hem 2 timmar senare & smaka på en pommefritt o den smaka
svamphora så kunde inte äta dom & jag äter ju inget i skolan eller på morgonen så äter inte något på
minst 18-20 timmar så blir lätt sur, som ni märker haha. Aja han skulle ändå gå och köpa pizza
nu så jag ska kolla på film & sånt,  bloggar sen ikväll, ciaao
 
fucking hell va jag saknar diiiiiigg ♥, ser ut som ett helvete på bilden men idgaf
 
// melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0